از انچه ناراضیم

همه انچه که نباید اینگونه باشد

از انچه ناراضیم

همه انچه که نباید اینگونه باشد

دیدگاه

او مرده است

اما

لباسهایش در تن زندگان زندگی میکنند

لباس مرده را چه باید کرد؟

میتوان ان را پوشید

میتوان ان را اتش زد

میتوان ان را داد تا دیگری بپوشد

لباس لباس است

اگرچه برازنده ی صاحبش است

اما هرکسی میتواند صاحب ان بشود

زمین که نیست تا سند منگوله دار داشته باشد

اری

دلق کهن ساتر تن بس تو را

اگرچه تاحدودی ب و آ را درک کردم وقتی دیدم

لباس مادر خدابیامرزشان را پوشیده اند

اما نمیفهمم

ع چگونه توانست لباسهای زن خدابیامرزه اول شوهرش را بپوشد؟

یعنی لباسهای هووی مرده؟

هووو همه جوره هووو است

مرده و زنده اش فرق نمیکند

الان یک حس بد نسبت به ع دارم

پوشیدن لباس هوووی مرده یعنی چه؟

اگرچه ع جوانتر است و سالم و...

هزار اما و اگر دیگر

اما

اینها همه اش از دیدگاه من هست

من که یک زنم

من از دیدگاه یک مرد زن مرده نمیتوانم اظهار نظر کنم

اما

دلم برای سید تنگ شده است

رفت برای خودش آلمان

بیخبر

بی خداحافظی

سید عالم خودش را دارد

حالا خوب است تکنولوژی پیشرفت کرده است

واتس اپ هست تا حالش رابپرسمو احوالش را

چطور من به این تکه از زمین دوخته شده ام؟؟؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد