از انچه ناراضیم

همه انچه که نباید اینگونه باشد

از انچه ناراضیم

همه انچه که نباید اینگونه باشد

لبی

الان لبی روشن است

مجبور شدم روشنش کنم

چون مجبور م کردند حرفهایم را به گوش یک تولیدکننده برسانم

اگر پاسخ درستی دریافت نشد 

می ایم همینجا

توی همین وبلاگ وزین خودم

غرهایم را منتشر میکنمو

دلم خالی میشود

البته همین که حرفهایم را سیاهه کردم و

برایشان فرستادم حال خوبی برایم به ارمغان آورد

حرفها را تایپ کردم

پرینت گرفتم

از رو پرینتش عکس گرفتم

تلگرام کردم

شاید اضافه کاری بنظر بیاید

ولی باورکنید با موبایل لمسی نمیشود زیاد حرف زد

ناخودآگاه انسان حرفها را تلخیص میکند

حال که حرف از ناخودآگاه شد

باید بگویم

ناخودآگاه  ذهنتان را نادیده نگیرید

بروید دنبالش

همانجور که دنبال پول میروید

بعد ...

بعدش را خودتان کشف کنید

وقتی با یک موجود جدید

در اعماق وجودتان آشنا شدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد