از انچه ناراضیم

همه انچه که نباید اینگونه باشد

از انچه ناراضیم

همه انچه که نباید اینگونه باشد

حقوق مصرف به چند من؟

از انجا که بلد نبودم به ادامه مطلب لینک دهم به ناچار(نه ناچارا زیرا از نظر دستور پارسی غلط است)مطلب جدیدی را می گشاییم به امید یاد گیری.

پس از این اعتراف  و اینک حقوق مصرف کننده در ایران:

در میهن اسلامی ما از دهه ی ۷۰ هجری شمسی لایحه ای توسط تحصیل کردگان فرنگ رفته اماده شد اما هیچ گاه به تصویب نرسید.انقدر معطل ماند که هر سال مشمول دعای تحویل سال نو شده و حول حالنا گشت و گشت که دیگر چیزی از اصل مطلب باقی نماند به هر حال تحولات به سمت احسن الحال گرایش نداشتندو رسیدند به ناکجا ابادی که نه مصرف کننده حقی داشته باشد و نه مظلومی بتواند داد ستانی کند.

البته نکات مثبتی هم در این لایحه وجود دارد ولی با این دادگستری هزار نای هزار توی ما راه به جایی نخواهد برد.

نتیجه اینکه: کلاه خود را دو دستی بجسبید تا باد نبرد.به هر کسی اعتماد نکنید.کالای بدون گارانتی بخریدو اعصاب خود را آسوده بگذارید بدانید و اگاه باشید که از این مراکز هیچ آبی گرم نمی شود جز اعصاب شما که خط خطی می گردد.

نظرات 2 + ارسال نظر
یه رهگذر شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:25 ق.ظ

سلام...

ببینم٬ من اینجا یه کامنت دیگه نذاشته بودم که توضیح داده باشم لینک دادن به ادامه‌ی مطلب رو؟!
هر چی دنبالش می‌گردم نیست!!

و دیگه اینکه انشاءالله میام و به وعده‌هایی که داده بودم عمل می‌کنم فقط یه چند روز بهم فرصت بده... آخه این روزها از نظر وقتی بدجوری دستم تنگه...
و اینکه برام دعا کن...
دعا کن این روزها به خیر بگذره و بهترین نتیجه‌ها رو خدا برام مقدر کنه...

تا بعد خدانگهدار.

سلام برادر رهگذر...احوالات گرامی به خیر و خوشی...
البته گذاشته بودید سپاس باد شما را برای نکویی که در حق ما کردید...
آن را آموختم...خیلی راحت بودا...نمی دونم خودم چرا قبلا نفهمیده بودمش...
باشه براتون دعا می کنم...برادر رهگذر...فقط نمی دونم نزد خداوند هم به این نام شهرت دارید یا نه...من برا برادر رهگذر دعا می کنم...دیگه خود دانید شاید به یه رهگذر دیگه برسه ها(چشمک)
خدانگهدار شما باشد...

یه رهگذر چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:19 ب.ظ

هنوزم لینک دادن به ادامه‌ی مطلب رو بلد نیستی؟ توضیح بدم؟

آره هنوزم بلد نیستم...
لطف می کنید توضیح بدید...
البته به این نتیجه رسیدم که کوتاه نویسی خیلی بهتره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد