از انچه ناراضیم

همه انچه که نباید اینگونه باشد

از انچه ناراضیم

همه انچه که نباید اینگونه باشد

دی کاپریو+گل شیفته

از کنار همه ی حاشیه ها به آرامی گذر می کنم.من در سایه  ی حاشیه ی خود آرمیده ام.به فیلم نامبرده اگرنگاهی بیندازیم خیلی چیزها می توان فهمیدهرکس به قدرفهم خویش.ولی توجه داشته باشید: 

۱- دی کاپریو با خواهرزاده های گل شیفته انگلیسی صحبت می کند آنهم در یک کشور جنگ زده ی اشغال شده انوقت در مملکت ما؟ 

حتی خواهرگل شیفته که نفهمیدم چه کاره است ولی به ظاهر خانه دار است انگلیسی بلد است. 

نتیجه:در جهانی زندگی می کنیم که زبان آن انگلیسی است.چرا آموزش وسیله ی درک و فهم دیگر ملل از دوران ابتدایی در کشورماهنوز اجباری نشده است و ظاهرا کسی هم به فکر انجام چنین کاری نیست الله اعلم! 

۲-دی کاپریو وارد خانه می شود.دو بچه ی بی تربیت تلویزیون را بغل کرده اند و چنان شیفته ی آن هستند که اصلا حضور و ورود مهمان  آن هم از نوع آمریکایی اش محلی از اعراب برای آنها ندارد!حال ببینیم برنامه در حال پخش چیست؟فوتبال! 

مهمان آمریکایی ما هنوز از راه نرسیده از طفلان معصوم عراقی که کشورشان توسط آمریکایی ها ویران تر شده است و انقدر روشن فکر هستند که هیچ گونه نفرتی از آمریکایی ها ندارند(مانند خاله جان تحصیل کرده شان)می پرسد چه غذایی دوست دارید؟و پاسخ:همبرگر و اسپاگتی! 

نتیجه :چه بچه های غربزده ای یا گستره ی فرهنگ غرب را ایول یا به رخ کشیدن این نفوذ فرهنگی را عشق است. 

تبصره : اوه اوه.این کشور عمان ی وزارت اطلاعاتی.وزارت ارشادی.وزارت کشوری نداره که گذاشتن این فیلم بی سروته تو کشورشون فیلم برداری بشه؟من فکر کردم تو کشوری جنگ زده مثل عراق این همه شلوغ بازی دراوردن که صدای هیچ کی درنیومده نگو تو عمان بوده! عجب!

نظرات 4 + ارسال نظر
اسطوره سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ب.ظ

۱.منم عشق زبان انگلیسی بودم.دو سال هم زبان کنکور دادم و هر دو سال قبول شدم اما خانوادمون مهندس می خواست.
۲.بعد از عشق زبان عشق فیلمم و تو خونه بیش از ۴۰۰ دی وی دی فیلم با زیرنویس فارسی دارم.اما از شناس بدم فیلم مجموعه دروغ ها رو چون بی کیفیت بود نگاه نکردم که بخوام الان در موردش حرف بزنم
۳. فکر نکنی بیکارم دارم این همه نظر میدم.چون بیکار نیستم خیلی بیکارم!!!. یه خونه و من تنها و یه سیستم و کارت اینترنت همین!!

مطمئن باش چیزی رو از دست ندادی...یه فیلم بی ارزش...پر از کشتار...بی سرو ته و بدرد نخور...
زبان انگلیسی رو بچسب اونم دو دستی...خودتم می تونی بخونی...
نه شما در حال خدمت به میهین اسلامی هستی...پس بیکار نیستی...
باز گفتی...تنها...من الرژی دارم...نگو...

سینا جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:16 ق.ظ http://red-balloon.blogspot.com

امان پایتخت کشور اردن است

ممنون که تذکر دادین ظاهرا باید بیشتر جغرافیا بخونم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ http://harjmarj.blogsky.com

جالب بود ...:)

ممنون.به وبلاگ شما سر خواهم زد

ساقی جیغ !!! پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ب.ظ http://aroomjighbezan.blogsky.com

منم به این موضوع ها توجه کردم ....
مخصوصن در مورد انگلیسی حرف زدنشون !!!

متشکرم.به وبلاگ شما سر خواهم زد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد