از انچه ناراضیم

همه انچه که نباید اینگونه باشد

از انچه ناراضیم

همه انچه که نباید اینگونه باشد

تنهایی(۳)

از یکی پرسیدم وقتی یه نفر می گه تنهام یعنی چی؟

گفت: سوال سختیه! می تونه هزار تا دلیل داشته باشه

گفتم خوب تنهایی یعنی چی؟

گفت وقتی غیر از خدا کسی رو نداشته باشی تنهایی!

گفتم: آدمی که می فهمه که خدا رو داره که دیگه تنها نیست!  

به نظر من وقتی ندونی که خدا هست تنهایی!

از یکی دیگه پرسیدم:گفت تنهایی یعنی پاکی!

من کلا با این کلمه ی وامانده ی " تنهایی" مشکل دارم 

منو یاد یه آغاز با یه فرجام بد میندازه 

الان تمام وجودم به این لغط واکنش منفی نشون میده 

فقط کافیه بشنومش مثل سماور جوش میارم 

تازه این چند وقته به درک ضرب المثل مار از پونه بدش میاد پی بردم 

هر طرفی می چرخم 

یکی رو می بینم که می گه تنهام 

یا یه جمله  در مورد این لغط می گه 

ای بابا 

دست از سرم بردار 

آخه ما که هنوز اونقدر مدرن نشدیم 

که این همه احساس تنهایی کنیم 

فکر می کردم تنهایی از خصایص انسان مدرن 

نه ما جهان سومی ها 

نمی دونم چه خبره؟

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطی چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ق.ظ

سلام دوست من.تو یکی از وبا میگشتم دیدم لینکت کرده گفتم یه سر بهت بزنم.وبلاگ قشنگی داری دوست من.به نظر من تنهایی یعنی هیچکسو واسه درددل نداشتن چون ادم هر وقت دلش میگیره فکر میکنه تنهاترین ادم رو زمینه(نمیدونم شایدم فقط خودم اینجوری هستم!).
اگه دنبال راه حل میگردی که تنها نباشی از نظر من بگرد دنبال کسی که باهاش حرف بزنی البته کسی که مورد اعتمادت باشه.
خوشحال میشم بهم سری بزنی.بای.

سلام
ممنونم که نظرتو نوشتی...
یک گام دیگر به سوی تنهایی...
اتفاقا من از این ادمایی که باهاشون درد دل کنم زیاددارم..مامانم..خواهرم..داداشم..دوستام...هر کدومش برای مسایل خاص...
آدرسو می زاشتی حتما سر می زدم...

اسطوره سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ب.ظ

یه روز با خواهرم داشتم درودل می کردم(معمولا به ندرت از این کارا می کنم) در جواب حرفام گفت که هیچکس تورو اونجوری که هستی نمی شناسه. اون روز احساس کردم که خیلی تنهام!(حالا بگو اه باز این لغت! پرید وسط!(شایدم بخوای اینجوری بنویسی این لغط پرید وست{چشمک}))

خیلی خوب که آدم خواهر داشته باشه...عالی تر از این نمی شه...
خیلی خوب که آدم با خواهرش درد دل کنه نه با دخترای خیابون...نه با آدمای توی چت روم...
تنهاییم شده یه اپیدمی...واگیره...همه جه شایع شده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد