از انچه ناراضیم

همه انچه که نباید اینگونه باشد

از انچه ناراضیم

همه انچه که نباید اینگونه باشد

ضعیفه(۸)

گفت : کاش خدا زنان را همانند مردان قوی می آفرید عضلانی  با ماهیچه های قوی که دیگر هیچ مردی جرات نکند بر روی هیچ کسی دست بلند کند.

تا دیگر هیچ زنی بازیچه ی امیال هیچ مردی نگردد...

تا هر زنی بتواند به عنوان یک زن زندگی کند....

تا هیچ زنی سرخورده و کتک خورده در جستجوی مرگ آه نکشد....

تا هیچ پیام بازرگانی پخش نشود که درآن به پاس زحمات مادری رب گوجه فرنگی خریداری شود یا زنی را نگران لکه های گل لباس کودکان نشان دهد....

تا دیگر هیچ زنی مجبور نباشد از حقش بگذرد فقط به این دلیل که مرد نیست.... 

گفتم: مطمئنی با قوی شدن زنان اونم از نظرجسمی این همه مشکل حل می شد؟؟؟ 

گفت:...حالا...ممکن است...شاید...احتمالا...نمی دونم...دست بردار تو هم....

نظرات 3 + ارسال نظر
نسیم شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ق.ظ http://me-you.blogsky.com

سلام خانم آسیه .شما ازدواج کردی؟؟
ما خانمها آنقدر قوی هستیم که بازوی هیچ مردی از پس آن بر نمی آد .
فقط کافیه خودمونو باور کنیم .در ضمن گفتن نقاط ضعف اگر هم وجود داشته باشه که گاهی داره.هیچ کمکی به مهربون شدن آقایون نمی کنه بلکه اونا رو نسبت به خانمها گستاختر می کنه.
در ضمن باید از آقایون انتظار بازوی قدرتمندو یک کم وجدان داشت نه احساس ظریف.

آی نسیم خانم...سلام...
من فقط می خواستم بگم که مردا از قدرتشون چه سو استفاده هایی می کنند...ولی...
دوستم کلی بهم خندید...گفت: انتظار نداشتم از این چرندیات بنویسی...حالا من نوشتم...نقل قول...جرم که نیست...
دوستم می گفت: کی الان خانمشو کتک می زنه...گفتم:جان...من خودم به اندازه کافی دیدم...
نسیم خانم به هر حال ببخشید...لطف فرمودید نظر دادید ممنون

[ بدون نام ] جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ب.ظ

آخه تو فرهنگ لغات من، کسی که فرهنگ نداشته باشه یعنی شعور هم نداره ...

باشه...مطابق با فرهنگ لغات شما...شعور لازم داریم...اونم تن تن..

[ بدون نام ] جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ب.ظ

برای اینایی که گفتی احتیاجی به عضلات یا ماهیچه های قوی نیست، راه حلش یه جامعه ی «با شعور» هست!

شاید بگیم فرهنگ درست بهتر باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد