از انچه ناراضیم

همه انچه که نباید اینگونه باشد

از انچه ناراضیم

همه انچه که نباید اینگونه باشد

ازدواج(۳)

آقاهه رفته بود خواستگاری... 

با دختر خانوم حرف زدن... 

بازم حرف زدن... 

تا به توافق رسیدن... 

آقاهه گفت: شما ۷۰٪ از ویژگی های همسر مورد علاقه منو دارید... 

خانومه گفت: اون ۳۰٪ باقیش چیه؟ 

آقاهه با وقاهت تمام جواب می ده: شما اون ملوسکی که من می خواستم نیستی!!! 

آخه من چی بگم؟... 

 چاقالو...خودت چی هستی مگه...آینه بدم خدمتتون... بی شرم...

نظرات 4 + ارسال نظر
یه رهگذر پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ق.ظ

آموزش‌ها که به روی چشم... یه چند روز بهم مهلت بدین که دستم باز بشه خدمت می‌رسم...

اما در مورد این پست‌تون... والا باز باید به روان پاک این آقا درود فرستاد که صاف و ساده و رک بودن!
برادرانی هستند که می‌شینن دودوتا چهارتا می‌کنن و می‌گن: خب٬ خوبه٬ تحصیلاتش که خوبه٬ درآمدش بعدا انقدره٬ وضع باباش که خوبه٬ خانواده‌اش هم کم جمعیته٬ این جور که بوش میاد جهیزیه و هدیه‌ها هم که پر و پیمونه٬ حالا ملوسکم نبود٬نبود! چیزی که فط و فراوونه ملوسک!!

. . . !

بله البته...
مردا موجودات خوش جنسی نیستن...

یه رهگذر چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:51 ب.ظ

عرض کنم خدمت‌تون که...

چی؟ چرا نگفتید؟
من منتظر آموش هایی که قراره بهم بدید هستم ...

اریا یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام
یعنی کلی انتی مرد هستیدا (بالاخص چاقالوش) :)

آره. قبول دارم. انتی مرد مردهایی هستم که عقلشون به چششون و دهن مردم...

مسعود شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:07 ب.ظ http://aseman25.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خوبه آدم یه ذره انتقاد پذیر باشه ...
جالبه بدونید که بیشتر مردهایی که ازدواج مجدد می کنن همین طرز فکر رو دارن که اصلا درست نیست .

سلام...
یعنی بهتون بگن زشت...باید گذاشت جزانتقاد پذیری؟؟
کدوم طرز فکر؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد