از انچه ناراضیم

همه انچه که نباید اینگونه باشد

از انچه ناراضیم

همه انچه که نباید اینگونه باشد

آب

بهش می گم: هیچیت که شبیه دخترا نبود...

چارتا لاخه مو داشتی...

باز دیوونگیت گل کرد و رفتی اونا رم زدی...

می گه:آخه دلت میاد...

این همه آدم هستن که آب ندارن بخورن...

یه عده هم آب آلوده می خورن...

اونوقت من بیام این همه آبو صرف شستن مو کنم....

تو یکی روت می شه فردا تو روی این آدما نگاه کنی....

 شهید درد بشریت شدیها...

یکم به خودت برس... بشر!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
سینا شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:09 ب.ظ

ازش بپرس همخونه ای نمیخاد؟
همخونه شدن با ایشون حداقل مزیتش اینه که آب حمام همیشه گرمه!!

نه آقا سینا...
تو مملکت اسلامی که نمی تونی با یه خاونم هم خونه شی...
فکر نمی کنم هم خونه بخواد...

مسعود شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ب.ظ http://aseman25.blogsky.com

سلام
آخه درسته ... یکی پیدا شده می خواد از آدمای محروم دفاع کنه شما می خوای جلوشو بگیری .

سلام آقا مسعود...
نه بابا من کاری به کار ایشون ندارم...
ایشون اونقدر خودمختار هستن...که حرف ما رو نشنیده بگیرن...البته خیلی ماهه و خیلی دوسش دارم...قربونش بشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد