از انچه ناراضیم

همه انچه که نباید اینگونه باشد

از انچه ناراضیم

همه انچه که نباید اینگونه باشد

حمله!

یعنی دیگه باید زورو که چه عرض کنم...  

بشم سوپرمن عنکبوتی آرسن لوپن...  

حمله کنم به صدا و سیما...  

قلع و قمع کنم...

هر آنچه و هر آنکه با ساز کوک نشده...

می نوازد برای همگان...

اون از مسخره بازار جومونگو رستگاران...

اون از تبلیغ رب گوجه فرنگی برا روز مادر...

حالام جدیدا این تبلیغ مسخره برا ازدواج...

هی هیچی نگفتیم...

شورشو درآوردن...

آقا جمش کنید...

می خوای فرهنگ ازدواجو درست کنی؟

مال این حرفا نیستی..

حالا همه مشکل ازدواج شده توقع خانوما.؟؟؟

آره؟؟؟     

آره؟؟؟

طول لیست توقعات آقایون که والا از دیوار چینم پیشی گرفته...

مثل کبک سرتون کردین زیر برف...


نظرات 4 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:33 ق.ظ

اگر کمک خواستی منم میام اگرم تو نیای خودم تنهایی بمب اتمم

شما نقشه محلو بررسی کن و تجهیزاتم آماده به محضی که پام رسید تهران یا علی و حمیه
رمز عملیاتم میزاریم...
چی بزاریم مریم جونم؟

یاس جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.yaas835.blogfa.com/

آخ گفتی من که با وجود این که اومدم خونه سعی میکنم اصلا طرفای تلویزیون پیدام نشه

فقط باید گفت بیخیال بابا

از اول هم توقع بیخود داشتیم از این صدا و سیما

چی بگم...
ولی نباید بی خیال شیم... با اینکه خیلی ها ماهواره دارن ولی هنوزم خیلی از آدما صدا و سیمای ایرانو نگاه می کنند...

پندار جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ق.ظ

شما همیشه اینقدر خشن و عصبی با موضوعات برخورد می کنید ؟

مکررا اتهام وارد کنید...
انقدر سطحی به مسالی نگاه نکنید...

اریا پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ب.ظ

اتفاقا خیلی از اقایون این دوره هم که میرن خواستگاری وضع مالی بابای عروس براشون از همه چی مهم تره.کلا در و تخته با هم جورن.حرص نخورید :)

چشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد