از انچه ناراضیم

همه انچه که نباید اینگونه باشد

از انچه ناراضیم

همه انچه که نباید اینگونه باشد

خیر باشه

از طبقه سوم رفتم تا زیر زمین 

تو هر پاگردی دو نفر داشتن با هم حرف میزدن 

همین طور تو لابی هر طبقه 

و دم پنجره ته راهرو 

چه خبره...  

به قول دکتر آموخته خیر باشه 

انگار داره مشکل ازدواج جوانان هم حل میشه 

بچمم افسردگی گرفته 

میگه تو خوابگاه همه برا خودشون یکیو دارن 

رضا هم عقد کرده 

موندیم منو جواد 

بس که شما دونفر مغرور تشریف دارید حاج آقا! 

نشستید الغوث الغوث میزنید 

که خدا از بهشت براتون یه حوریه کادو پیچ شده بفرسته دم در! 

نچ! از این خبرا نیست. 

چه خوبه آدم یکی رو داشته باشه که همیشه براش وقت داشته باشه. مگه نه؟ 

نظرات 5 + ارسال نظر
زیر سایه خدا چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 12:50 ق.ظ http://ziresayehekhoda.blogsky.com

خدا ازدهنت بشنوه

ونوس یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ب.ظ http://trytowrite.blogsky.com

یک یکه برا آدم همیشه وقت داشته همیشه هم اندازه اون وقت‌هایی که داره توقع هم خواهد داشت
باشد که ما عطایش را به لقایش ببخشیم....

باشه ونوس جان......خانوم گل هرجور راحتی...
آدم باید هر جور که راحت زندگی کنه...

باران یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:08 ق.ظ http://www.azamgoli.mihanblog.com

ســــــــــــــلام
ممنونم که لطف میکنید وبه وب من سر میزنید

سریع بیا که امروز با یه مطلب جدید آپم

این پست با بقیه پست ها واقعا فرق میکنه

منتظرتون هستم

بریم با هم سر بزنیم ببینیم چیه؟

سینا یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ق.ظ

چه خوبه آدم یکی رو داشته باشه که همیشه براش وقت داشته باشه. مگه نه؟
اون وقت تو هم باید برای اون همیشه وقت داشته باشی...!
اگر اون فرد قراره مدتی موندگار باشه خیلی عالیه وگرنه به دردسرش نمی ارزه!

بله خوب میگن چیزی که عوض داره گله نداره!
موافقم. بخصوص که ناسپاسی شده یه ویروس شایع .بدتر از آنفولانزای خوکی.

XIVAGO یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ق.ظ http://armageddon.blogsky.com

تو اینجایی و من هر لحظه تو فکرت
تو تو قلبم و من هر لحظه با رویات
تو اینجایی و من دل شوره دارم
من از فکر جدایی بی قرارم
من حتی توی ان با تو بودن
از این دلشوره ارومی ندارم
اخه شونت کنارم وقت گریه
نیست که اروم سرم رو روش بذارم


کاکتوسم انقدر لطیف میشده1

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد